Klachten
Wanneer u ontevreden bent, dan kunt u een klacht indienen. Wij proberen dit dan samen met u op te lossen. Een klacht kunt u doorgeven aan de assistente. Zij noteert de klacht of zal u vragen een klachtenformulier in te vullen. Binnen vijf werkdagen wordt er door ons gereageerd. Wij zullen daarvoor telefonisch of schriftelijk contact met u opnemen.
Als u van mening bent, dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. Op www.skge.nl vindt u alle informatie over de SKGE en hoe u een klacht kunt indienen.
Voor klachten die betrekking hebben op de levering van hulpmiddelen zijn wij lid van de geschillencommissie SEMH (Stichting Erkenningsregeling voor leveranciers van Medische hulpmiddelen). Rijnhavenkade 8 2404 HB Alphen aan den Rijn,
tel.0172 – 41 48 14 www.semh.info